امروز: می 24, 2022 10:15 ق.ظ

لطفا قبل از استفاده از خدمات مطالعه نمائید و اگر سوالی دارید با مشاورین ما در میان بگذارید

  1. تمام خدمات همیارسیستم یکماه ضمانت و پشتیبانی رایگان دارند.
  2. در پلن ها باید 50 درصد و تعرفه طراحی سایت باید 40 درصد هزینه را پرداخت نمائید تا پروژه انجام شود.
  3. بازه زمانی مورد نیاز برای انجام پروژه های مربوط حداقل یک هفته از تاریخ ثبت سفارش می باشد. لذا همیارسیستم هیچ مسئولیتی در قبال انجام زودتر از موعد پروژه های پشتیبانی ندارد و از ارائه خدمات به کارفرمایانی که برای انجام کار خود زمان کمتری مطالبه کنند، معذور است.
  4. پلن های طراحی سایت متوجه کارفرمایانی میشود که هاست و دامنه ندارند و سرویس های این پلن ها ابری و کاملا مستحکم 100 درصد و بهینه میباشد.
  5. خدمات پشتیبانی به هیچ عنوان شامل انجام تغییرات ظاهری در سایت نمی شود و مواردی همچون تغییر در محتوا و چیدمان عناصر صفحات مربوط به خدمات طراحی و بازطراحی سایت می گردد. لذا مشتریان محترم پیش از ثبت سفارش به این نکته توجه ویژه داشته باشند.
  6. خدمات پشتیبانی سایت همیارسیستم تنها یک ماه اعتبار دارند و پس از اتمام این زمان مشتریان محترم در صورت نیاز به انجام خدمات پشتیبانی باید مجددا اقدام به سفارش خدمات پشتیبانی نمایند.
  7. خدمات پشتیبانی سایت مواردی همچون انتقال دامین ، انتقال سایت به هاست دیگر و مواردی از این قبیل که توسط شرکت های هاستینگ قابل انجام است، را شامل نمی شود .
  8. در صورتی که خدمات درخواستی مشتری در بخش پشتیبانی سایت مواردی اختصاصی داشته باشد، مشتری موظف است پیش از شروع کار تمام موارد درخواستی را به همیارسیستم اعلام کند تا بر اساس این موارد برآورد هزینه صورت بگیرد. لذا انجام درخواست هایی که مشتری پس از شروع کار به درخواست های قبلی اضافه کند مستلزم پرداخت هزینه های اضافی خواهد بود.
  9. خدمات پشتیبانی سایت به هیچ عنوان شامل کدنویسی نمی شود و فقط مواردی که بتوان با نصب افزونه های آماده انجام داد را شامل می شود.
  10. در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت در طول دوره پشتیبانی کارفرما موظف است شرح مشکل را به همیارسیستم اطلاع دهد تا نسبت به حل مشکل اقدامات لازم صورت بگیرد. چنانچه کارفرما پس از اتمام دوره یک ماهه پشتیبانی متوجه مشکلی در سایت شود باید اقدام به سفارش مجدد خدمت پشتیبانی نماید تا همیارسیستم مشکل رخ داده را رفع نماید.
  11. خدمات پشتیبانی سایت تنها در روزهای اداری انجام می شوند و در روزهای غیر اداری و تعطیل هیچ اقدامی در این زمینه از سوی همیارسیستم انجام نخواهد شد. لذا مشتریان محترم به این نکته توجه ویژه داشته باشند و از تماس های مکرر با کارشناسان همیارسیستم در روزهای تعطیل اکیدا خودداری کنند
  12. همیارسیستم برای تحویل پروژه باید رسید تصویه را دریافت کند و کارفرما تا یک هفته فرصت دارد تصویه حساب کند.
  13. در طراحی سایت با پلن امکان انصراف وجود ندارد ولی در طراحی سایت با تعرفه کارفرما میتواند در هر مرحله قبل تحویل انصراف دهد و مبلغ پرداختی خود را بازپس بگیرد.